zrýchlenie firemných procesov Rýchlejšie rozhodovanie
optimalizácia procesov Skrátenie doby spracovania
eliminácia chýb
zrýchlenie firemných procesov Rýchlejšie rozhodovanie
optimalizácia procesov Skrátenie doby spracovania
eliminácia chýb
Nemáte istotu, ako prebiehajú dopytové konania vnútri firmy? Chýba vám jednotná evidencia dopytov, výberových konaní, došlých ponúk a ich vyhodnotenia? Nie ste si istí, či schvaľovacie procesy prebiehajú tak, ako ste si ich definovali? Naše riešenie vám pomôže evidovať všetky interné dopyty elektronicky. Vďaka tomu budete mať dokonalý prehľad od dopytu, cez schválenie, výberové konanie až po samotný nákup.
Ponuky chodia do firmy rôznymi spôsobmi a občas sa stane, že sa k zodpovedným osobám dostanú s oneskorením alebo vôbec. S väzbou na evidenciu prichádzajúcej pošty dokážeme automaticky smerovať prichádzajúce ponuky do správnych dokumentových priečinkov. Tým pádom je dokumentácia na jednom mieste. Vďaka dopredu definovaným procesom je navyše zaistený riadený obeh informácií a schvaľovanie dokumentov.
Každý nákup začína vyplnením jednoduchého formulára. Proces spracovania si vďaka nášmu riešeniu môžete definovať podľa predpokladanej obstarávacej ceny. Napríklad od milióna a vyššie sa výberové konanie vyhlási automaticky, schvaľovanie má na starosti viac rôznych zamestnancov a pod. Naše nastavené schvaľovacie workflow vám pomôže, aby bolo každé výberové konanie rýchle, jednoduché a transparentné.
Dopyty, ponuky, výberové konania, všetko prebehlo tak, ako ste si priali. Čo ďalej? A ako to bude so samotným nákupom? Naše systémy riadenej dokumentácie vám pomôžu aj s nadväzujúcou agendou, ako sú zmluvy, objednávky a fakturácia. Sústreďte sa na riadenie svojej firmy, nie na zbytočnú administratívu.
Chcete získať viac informácií o firemných procesoch a naviac bezplatnú konzultáciu procesov vo Vašej organizácii?
Stačí nás kontaktovať prostredníctvom formulára.