zrýchlenie firemných procesov Rýchlejšie rozhodovanie
optimalizácia procesov Skrátenie doby spracovania
eliminácia chýb
zrýchlenie firemných procesov Rýchlejšie rozhodovanie
optimalizácia procesov Skrátenie doby spracovania
eliminácia chýb
Perfektne fungujúce kontaktné centrum je v utilitách kľúčové, pretože ovplyvňuje pocity a vnímanie vzťahu zákazníkov k firme a tým retencii klientov, zároveň pri správnom fungovaní znižuje celkové náklady na obsluhu.
Získavanie nových zákazníkov prostredníctvom obchodných partnerov aj priamym predajom je základom rastu spoločnosti. Náklady zákazníka a jeho prínosy je možné efektívne a včas vyhodnotiť a adekvátne na to reagovať.
Sledujte spokojnosť, príspevok k celkovej marži aj informácie o histórii zákazníkov. Získajte potrebné dáta z najrôznejších systémov a zdrojov dát, zanalyzujte ich a získané informácie zobrazte v relevantných situáciách.
Samoobslužné zákaznícke portály pozitívne ovplyvňujú spokojnosť zákazníkov a prispievajú k razantnej úspore nákladov na obsluhu.
Presné a flexibilné riadenie terénnych pracovníkov je kľúčové pre zaistenie prevádzkyschopnosti rozvodnej siete. Rozdeľovanie práce a servisných zákaziek, riešenie havarijných situácií, ale aj odpočty meraní budú efektívnejšie.
Zefektívnite údržbu svojej rozvodnej siete. Preventívna a havarijná údržba siete je kľúčovým faktorom pre úspešnosť distribučných spoločností. Nástroje na pokročilé plánovanie zaistia okamžitú reakciu na vzniknuté havarijné situácie a prispejú k optimálnemu využitiu zdroja.
Získajte v reálnom čase priamy prístup k dôležitým informáciám a celému radu analytických nástrojov, ktoré vám pomôžu vyhľadávať trendy a vzťahy.
Chcete získať viac informácií o firemných procesoch a naviac bezplatnú konzultáciu procesov vo Vašej organizácii?
Stačí nás kontaktovať prostredníctvom formulára.